Yesimtknr 30+6 daha çok erken bence ama doktorum son gitmemde 3 hafta sonra kontrole gel bebek dönmezse sezaryen planlayacağız dedi birazcık tedirgin oldum açıkçası bana kalırsa son ana kadar beklemek ama siz ne düşünüyorsunuz
ZeynepDuru17 Yesimtknr kormayin daha döner bence vakti var Allah’ın izniyle doktor da üç hafta sonra demesi dönmüş mü bidaha bakalım her ihtimale karşı plan yapalım demektendir kastı
Boncukk123 Yesimtknr ozele mi gidiyorsun canım bismillah ne bu acele daha haftan çok erken doktorun neden öyle söyledi sadece pozisyonundan dolayı mı
Gamzemdk1 Yesimtknr bence buradaki fikirlerden etkilenip kafanı karıştırma ve sağlığını tehlikeye atma doktorun yorumlarında eğer fazlasıyla sezeryana teşvik eden biri değilse güven derim. Hayırlısı nasıl olması gerekiyorsa öyle olsun sonuç önemli çocuğunuzu sağlıkla kucağınıza alabiliyorsanız sezeryanda bir doğum çeşidi sonuçta takılmayın derim
Yesimtknr Boncukk123 evet 2 aydır pozisyonu aynı ben de şaşırdım açıkçası son anda dönen çok bebek var
Yesimtknr Gamzemdk1 tabi ki öyle sağlıkla gelsin ama sezaryenden daha çok korkuyorum 2 ablamı da gördüm zorluklarını ondan böyle bir düşünce oluştu herhalde
cakebabe Yesimtknr doğumunuza sahip çıkın tehlikeye sokacak bir şey olmadığı sürece bekleyin bence hemen sezaryen diyen doktorları anlamıyorum bizim doğal akışınında bir doğum yapma hakkımız yokmuş gibi ebe şenay yazıcı var bugün storysinde ters gelişli bebek nasıl döndürülür gibi bir video paylaşmış bir bakın isterseniz
Yesimtknr cakebabe teşekkür ederim pilatese gitmemi söyledi bir kaç hareket de verdi bakalım dönecek mi miniğim