gggg1000 bende başından beri kullanıyorum canım iğne göbekten vuruyorum eğer kasa degdirirsen morariyor daha cok yumusak yerlere vurmaya çalışin iğne biraz fazla yakıyor ama git gitde alışıyorsun istersen kolundan da vura bilirsin kol daha kolay diyorlar sağlıklı alalım inşallah bebeklerimizi 😌