babecoming Kızlar merhaba😊 bu muayeneden o kadar cok korkuyordum ki bir haftadır işkence gibi geçti zaman. İnanın hic ama hicbir şey yokmus 30 saniye bile sürmedi, sadece kendinizi kasmayın ve rahat bırakın. Bunu korkudan aglayan biri olarak söylüyorum 😆
Karbeyaz_ babecoming yyyaaa içimi o kadar rahatlattın ki canım inş bizimkilerde öyle geçer bende 35 haftalık oldum bir hafta sonra kontrolüm var aklımda hep çatı muanesi var acaba bu gidişimde yapar mı diye kaç haftalıkken yaptılar sana 🌸🌸🌸
Temmuzmucizesi26 babecoming 1 dakika anca sürüyor diyorlar çatala çıkınca naptınız acaba ben sağa ya da sola bakmayı düşünüyorum 😂birde doktor 2 parmakla mı yapıyor
babecoming Karbeyaz_ ah cok sevindim😍 37+5 im ben gecen hafta yapacaktı normalde haftaya tapalım dedi.
Meryem25_25 Bende çok korkuyorum . İlk bebeğimde çok acımıştı kendimi kastığım için sanırım. Şimdi yine korkuyorum
babecoming Meryem25_25 sanırım kendinizi kastıgınız icin acımıştır, hic kasmayın rahat bırakın zaten jel ile yapılıyor, gercekten aglamıştım nasıl bir şey oldugunu da bilmedigim icin ama boşaymış😆
babecoming Temmuzmucizesi26 çatala cıkmayı saymazdanız 30 saniye sürüyor ya da sürmüyor 😆 2 parmak ile jel sürerek yapıyor o kadar
Temmuzmucizesi26 babecoming asıl mesele zaten çatala çıkmak heralde birde ne kadar yüksek yapmışlar merdivenle çıkılıyor o da ayrı geriyor beni 😂😂
babecoming semra2598 hic korkacak bir durum yok inanın ki en güzel zamanlarınız kaygıyla gecirmeyin🙏😊