38+1 den sellaamm, nasıl gidiyor hamilelik sormak istedim birde bi kaç sorum var benim böyle altım da bıçak saplanırcasina ağrılar giriyor karnıma arada adet sancısı gibi sancılar giriyor normal mi doğum başlangıcı mı anlayamadım ilk çocuğum biraz heyecan ve korkum var bu arada erkek bekliyorum daha erken mi doğum için bilmiyorum 3 kg olmuşuz 🥰