Sezaryenle doğum yaşayıp kan sıkıntısı çeken oldu mu? Benim kanım sınırda 10.9 doktorum doğumdan önce demir serumu takmayı önerdi çünkü bu kan değeriyle girersek iki birim kan kaybedilebilir o da riskli bir değer olur dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı nasıl oluyor acaba o kadar kan kaybediliyor mu gerçekten