Kızlar dün gece lavabo da kendimi silince pembe kan gördüm silik bir kan ve lavabo da hafif kan gördüm parça gibi biraz bekledim yine gittim yine geldi gece hastaneye gittim 26 haftalığım bu arada alttan muayene edildi çok çok canım yandı üç farklı şekil alttan muayene oldu Nstye bağlandım sancım çıkmadı ama hafif. Enfeksiyon çıktı bende bugün de kendi doktoruma gittim bebek gayet iyi rahim uzunluğu kısalığı falan iyi dedi ama içim rahat değil progestron verdi bide toz bir ilaç gece yatmadan bir su bardağına dök iç dedi erken doğum olur diye çok korktum başına gelen varmı bu haftalarda kanama uzun oldu biraz kusura bakmayın 🥺❤️ bebeğim de 1 kiloymuş