Busraeyymen Arkadaşlar ben şuan 32.haftadayım 37.haftaya kadar çalışacagim nasip olursa size bi sorun var 37.haftam şubat 4 ne denk geliyor.acaba ben şubat maaşımı alacakmiyim ayın 10 nunda maaşımız yatmış oluyor acaba ocağın maaşını almış olacak miyim acaba 😊
KlncA Busraeyymen özel sektör çalışanı isen çalıştığın ayın parasını alıyorsun canım. Ayın 10unda maaşını 1 hafta kadar eksik alacaksın. Bak ben ayın 24ünde izne çıktım. Maaş günüm her ayın 1i. Normal gününde ama 1 hafta kadar kesintili yatırdılar
Busraeyymen KlncA evet canım özel sektördeyim bende o zaman eksik almış olcam sevindim buna ya teşekkkür ederim bilgin için 😶