Merhaba kızlar, 21+2 detaylıya girdim. Tüm fiziksel değerler ölçümler normal. Kalp, ciğer vs. düzgün. Gelişim de günü gününe gidiyor. Perinatolog üçlü testte ki e3 0.39 için düşük bir değer dedi. Sorun olabilen bir değermiş. Bu şekilde değerlendirilen oldu mu aranızda?