06Pembemavi80 ZeynepDuru17 maşallah epey buyumusler . Normal mi sezaryen mi doğumunun. İkincisi kolay mı oldu nasildi
ZeynepDuru17 06Pembemavi80 sezeryan olcam canım ikiside sezeryan güzel kolay geçti bakalım bu nasıl olcak teşekkür ederim aynen büyüdüler okula gidiyorlar 🥺🤍
Lavinya21 Abbasova_gunay ay bendede durum o saatin 6 olmasını bekliyorum bir duş alıp kendime gelmek için yoruldum uyumaktn😂