ebaliesen Merhabalar, hayırlı ramazanlar. 25 + 3 haftalığız midem bu aralar şiddetli yanıyor. Hamilelikte mide yanmasına ne iyi geliyor? Doktoruma sordum Gaviscon şurubu önerdi ama bana o iyi gelmedi. Tavsiyelerinize açığım. Şimdiden teşekkürler 🙏🏻