Bugün 24. Haftamıza girdik ama çok garip şekilde belim ve sağ sol kasığım da ağrım var bebeğin hareketlerin de sıkıntı yok ama bu kadar kasların gerilmesi ile birlikte ağrı normal mi sanki regli ağrısı gibi üst bacaklarımda da ağrı var endişenmeli miyim?