ZeynepDuru17 ilkaaay Allah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah bı seyde kurtarsın ,
caqlates canım inşallah hemencecik oluverip biter. ben normal istiyordum ama doktorum tatile gideceği için sezeryana almak istiyor :( 6 saat aç 3 saat susuz gelmen lazım dedi pazartesi alalım diyor ama çok karsrsızım