slmdmrl Merhaba 24+2 ikizlere gebeyim .Seker yuklemesi yaptırmak zorunlu mu ?Kimi ever kiki hayır dedi kafam allak bullak..Her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. Başından böyle bisi geçen var mı? Ne zaman yaptırılması gerek yada yaptırılması zorunlu mu
Ysmnerszkrbg slmdmrl hayır zorunlu değil 26.haftadayım ben geçen hafta doktorum sadece açlık şekerime ve kahvaltıdan 2 saat sonraki şekerime baktı bir sorun olmadığını tahmin ediyordu ama yine de kontrol etmiş olmak için böyle yaptı