Dün prof. Dr sebiha özdemir özkan diye bi doktora gittim o kadar tatlı dilli açıklayıcı anlattı ki bu zamana kadar klomen femara 10 kez kullandım dedim sana o kadar niye kullandırttılar ki yanlış bu kadar çok kullanöam dedi bütün kan tahlillerimi yaptı sonuçlarım bugün çıkıcak embriyoların var hazır onları koyalım istersen dedi yada aşılama yapabiliriz artık ilaç kullandırtmam ben sana dedi vitaminler yazdı nates Q plus ve ınofolic combi diye