hepoyleolurzaten__ banyo yaptıktan sonra yere yalın ayak asla basamam mutlaka terlik giymem lazım 😂 çarşafları değiştirdiğim gün mutlaka banyo yapılıp o yatağa girilmeli, camlar silindiyse mutlaka perdeler yıkanmalı, tozlar yerler silinmeden alınmalı çünkü toz alırken yere su damlarsa izi kalıyor 😅😂 gece yatmadan ya da uzun yola gideceksem ev temiz ve düzenli bırakılmalı (sabaha çıkamazsak düşüncesi evi de pismiş demesinler diye) 😂😂😂😂😂 ya da evden erken saatte çıktıysam ev temiz olmalı gibi gibii ayy hayatı nası zorlaştırıyoruz 😂😂😂