Asu_moi Bu arabayı kullanan var mı kızlar kafam öyle karısık ki cok beğendim ama,kaldırıp kondurmak bagaja zor mu olur ağır mı gelir bilemedim :(
Asu_moi Cybex eezy s cok kullanıslı ama inanın tipini hic begenmedim.. sadece kullanıs bide 40 bine geliyo nerdeyse hic mantıklı gelmiyor fiyatı
Asu_moi Ayy molur yardımm mağaza gezmekten nevrim döndüü :( hem tipi güzel hem kullanışlı hem kaliteli dedginiz bir araba varsa onada bakarım lütfennnn