Seymaaktass Merhaba arkadaşlar 39+1 iz şu an. dün akşam lavaboya çıktığımda çamaşırımda kan lekeleri gördüm ve doktoruma gittim muayenede rahim ağzının kapalı olduğunu söyledi ama nişan gelmiştir dedi. Böyle bi durum yaşayanınız oldumu acaba doğumum mu yaklaştı