Nisapoyraz4270 ZeynepDuru17 1 ay önce erkek gibi ama yanılma olur 1 ay sonra kesin cinsiyeti öğreniriz dedi kız dedi ondada
ZeynepDuru17 Nisapoyraz4270 ay banada ilk kız benziyor demişlerdi sonra 15 Şubat erkeğe benziyor dediler sonraki kontrolde erkek dediler 14 Mart’ta gittim erkek artık 💯 97 erkek değişmez dediler
Nisapoyraz4270 ZeynepDuru17 umarım benim de değişmez eşim baştan beri kız istiyordu şimdi doktor kız diyince havalara uçtu
Nisapoyraz4270 Elif_49 11 haftalıkken öylesine sormuştum erkek gibi yanılma olur dedi 1 ay sonra kontrole gittiğimde 15+4ken cinsiyet kız dedi