Sermec27 Ozgednc evet çok saçma duruyor ama anladığım kadarıyla açlık 84 tokluk 1 saat 175 ikinci saat 64 çıkmış açlık normal ama tokluk 1 saat biraz sınırı geçmiş ikinci saatte çok düşmüş dikkat etmekte fayda var diye düşünüyorum
Pamuk Ozgednc Muhtemelen seker var.Aclikta hipoglisemi olarak kendini göstermiş.Toklukta kendini belli etmiş.
Ozgednc Sermec27 aynen bende 3.ye kafam takıldı niye öyle dusuk çıktı doktor sorun yok şekerin yok dedi ama aklidma deli sorular 😖
Sermec27 Ozgednc yani benim arkadaşımın ilk saati 165 çıktığı halde şekeri vardı ona da doktor yok demişti son haftalarda suyu fazlalasti bebeği iri olmaya başladı erken doğdu bu yüzden bence dikkat ederim ben senin üzerinde olsam diyet yapıp ölçüm yaparım yerinde olsam
Rojdademirkol Canım gayet guzel 1.saat sınır 180, ikinci saat sınır 140 kabul ediliyor senin düşük çıkmış degerlerin😊
Rojdademirkol Ozgednc doktorun söyler buyuk ihtimal ama ara öğün yapmalısın onları artırıp dengeli gidersin. Gosterdin mi doktora
Ozgednc Rojdademirkol gösterdim evet sorun yok dedi ara öğünden skkintim yok ya sürekli birşeyler az az yiyorum
Ozgednc Pamuk bu değerlerin normal referas aralığı ney bazıları normal giyor bazıları yüksek diyor 😮💨
Newmommyy Ozgednc bana da referans değerleri değişik geldi hepsinde aynı olabilir mi ya 😂 bu arada 75 grlık mı içtiniz?
Ozgednc Sermec27 alla alla bana da sorun yok dedi 2 doktorda ama 3. Değer çok saçma şekilde 64 çıkmış ne alaka dedim 😬 şekerim olsa ama değerlerin hepsi yüksek cikmazmi cnm ya
Pamuk Ozgednc Yükleme kaçtık olursa olsun normal bir insanın şekeri Açlık 90in ve tokluk 140 in üzerine çıkmaz canim. Bazı doktorlar 75lik içtin yüksek ama sorun değil diyor ama sorun.
Pamuk Ozgednc 3. Değer 64 saçma değil tıpta ismi hipoglisemi(düşük seker) buda seker varlığını gösterir.
Ozgednc Pamuk internette şeker yüklemesi 2. Saat 180 sinir yazıyor normal tokluk şeker sınırından farklı mı ozaman
Cennet_kusum16 Şekerin yok canım ilk 1 saat herkeste yüksek çıkabilir demişti doktorum önemli olan ikinci saat toklugun oda düşük zaten