babysmomy Birmi bende 5+5 teyim daha gitmedim doktora önümüzdeki hafta gitmeyi düşünüyorum ilk çocuğumda 6+5 te duymuştum kalp atışını yine aynı günü bekliyorum doktora gitmek için 🌼
bubuiledudu FKRKS29 amin inşallah hepimiz🙏🏻 evet pazartesi gittim keseyi gördük haftaya pazartesi yine cagirdi
FKRKS29 bubuiledudu yaa insAllah pazarteside çok güzel geçer ben 5 nisana aldım randevu 6. Hafta olmuş olcak bakalım insAllah hayirli sağlıklı geçer cumlemizin👼🥰
Mavisss12 babysmomy FKRKS29 belirtileriniz varmı kusma bulantı gibiii benimde 4+1 ama hiç mide bulantısı falan yok yaaa
miranmiran1306 FKRKS29 daha gitmedim yarın gideceğim aslında biraz daha geç giderdim kalp atışı falan için ama en azından bi keseye bebeğe falan bakalım ☺️
FKRKS29 miranmiran1306 Yaa bizde suan 4+5 haftaya cuma gitcez insAllah 6 haftalik olcaz Allahin izin verirse ondan sordum bi boş gebelik geçirmiştim bu 2. Bakalım insAllah sizde yarın güzel haberler alirsnz🥰
FKRKS29 Birmi bilmiyorum kii pazartesi kan verdim 623 çıktı 5 Nisan da randevu aldım Allahin izniyle tam 6 haftalik olucaz o zaman gitcez 🥰
bubuiledudu Birmi valla haftasiyla uyumlu kese var dedi doktor haftaya gel.kalp atışı bakalım dedi ama bana yine de erken geliyor sanki haftaya daha 5+5 olcam