Benim sancım 40-50 falandı geçenlerde doktorum önemsiz gördü eve yolladı dinlen dedi gerçekten de geçti ama burda bu sancılarda insanlara serum ilaç falan baglıyorlarmıs erken dogum muhabbeti için hamilelik gerçekten de kişiye özel genellenemiyor hiçbir şey