annebebek123 Arkadaşlar 39.haftadayım ilk gebeliğim bebeğimin kilosu şu anda 3600 normal doğum düşünüyorum doktor bebek iri omuz takılması yaşanabilir dedi sezaryeni düşün dedi. Bebeği iri olup da normal doğum yapan var mı aramızda?
obirannea annebebek123 haftasına göre öyle çok iri bi bebek değil özele mi gidiyorsunuz acaba bende 39 . Haftada 4500 gr diye sezaryen a alındım 3600 normal doguran arkadaşlarım var eğer özel ise sezaryen taraftarı oluyir genelde ben devlete de gittim onlarda bebek iri ve çatı dar sezaryen dediler öyle gidip oldum
18082018 annebebek123 3.800 annebebek123 3800 doğdu normaldi dikişim oldu maalesef ama çokta zorlamadı yani 4 ve üzeri sezeryan ol bence 3600 iyi doğurursun
annebebek123 Teşekkür ederim kızlar içim rahatladı ☺️ devlete gidiyorum özele hiç gitmedim evet özeller sezaryen yapmak istiyor
Merveouz 3600 ile normal dogum yaptım bir problem olmadı Rabbim sağsalim bebeğini kucagına almayı nasip etsin 😊