SumeyyeTpl anlıyorum korkmakta haklısın sonuçta belirsiz bir şey bu. Belirsizlik her insanı kaygılandırır herkes dillendirmiyor diye herkes çok cesur sanma. Herkesin kaygıları var. Ama şöyle düşün sen korksan da korkmasan da bir şekilde o bebek oradan çıkacak. Net yani eninde sonunda. Ne kadar bunalsan da kaygılansan da net %100 o bebek doğacak. O yüzden şimdi sana soruyorum korkularını düşünüp kendini ve minnoşu strese sokmak mı yoksa akışına bırakıp anın tadını çıkarmak mı? Korkman çok normal tek istediğim onların üzerine düşünme. Anda kal keyfini çıkar.