SerpilEsra Hanimlar göbeği tüylenen varmi nasil bir çözüm buldunuz agdayla alsam bir sorun olurmu 39. Haftada sezeryana alincam her kontrolumde utaniyorum artik cok fazla tuylendi gobegim ameliyathanede ne yaparim bu gidisle bir zarari olurmu agdanin bebisime 🤔
Asyaalpkerem SerpilEsra benimde oldu 🤦🏻♀️İkinci bebeğim ilkindede olmuştu ağda yapılmaz canım canın yanar ben Doğuma girerken jilet vurdum ama çok yukarları değil aşağı kısmı bundada yapılan sanırım
hamisebe SerpilEsra canım ağda sancıları tetikliyor bebeği fazla ıyarıyor oyüzden önerilmiyor ve gerçekten çok acıyor sana tavsiyem epilasyon aletiyle boylarını kısalt ozaman bir sorun olmaz görüntüde ortadan kalkar jilet vurma sonradan pişman olma
Hulyalp SerpilEsra agda can acisindan kasilmaya sebep olur dogumunu tetikler belki. Aman alma ne var hayatinda son kez gorucen insanlari mi dusunuyosun. Sagliginda bi tehdidi yoksa takma boyle seyleri kafana
Ssraa Nursen21 çoğalma gibi bir olay da yok kanımca. Ben gebeliğimden önce de aldırırdım öyle çok yok ama aynı çıkıyor gebelikte çoğaldı sadece
SerpilEsra Cileklipasta bilmiyorum canim gozume cok batiyor esimde farketmis söylüyor bide surekli igne vurulyorum kan sulandirici gobekten ondanda artarmi bilmiyorum🤔
Ssraa SerpilEsra sakın jilet vurma arkadaşım. Ben 13 haftalığım takıntılıyım kıl tüy sorunlarına. Ağdayla aldırdım. Aldıran da baya var kimisi aldır der kimisi aldırma der. Doktorlar bile öyle sen hangisini doğru buluyorsan onu yap bence.
SerpilEsra Ssraa evet canim ben gebelikten once agdayla alirdim acisina aliskinim ama bebek olunca 2 kez dusunyorum birseyi yaparken o yuzden tereddütteyim🤷🏻♀️
Cileklipasta SerpilEsra o kadar takılma bence ama ağda falan yapacaksan doktoruna danış kesinlikle canım Allah korusun yanlış bir şey yapma
mucizemizibekliyoruzz SerpilEsra almayın bence. Ben 1 ay önce doğum yaptım döküldü gitti. Doğumdan sonra hepsi geçiyor. Yani doktorlarda bunun farkında merak etmeyin kimse kılınıza tüyünüze takılmaz :)
Ssraa Nursen21 ben de bizzat yaşadığımı söyledim canım seninki varsayım ise sıkıntı yok demek istedim ☺️