Kızlar sabah sağlık ocağında kan verdim açlık şekeri için ayrıca bu el cihazları var ya ondan da baktılar pek güvenilir dedi kan tahlilini de bekleyelim dedi doktorum ama elden 90 çıktı sanırım tam sınırda değil mi?
Eğer kanda da sınırda çıkarsa nasıl yol izleniyor neye dikkat ediliyor bilgisi olan var mı?