Gmzgkck_ Nursemom_ benim 1 kere oldu ya Bi parça biseydi üstünden kaç gün geçti. Slime denen Bi oyuncak varya aynı o kivamdaydi hatta iç camasirimda fark etmiştim akıntı desen değil garip biseydi inşallah nisandirda Bi an önce başlar doğum
bebegimhayalim Nursemom_ bende buradan öğrendim valla bi doguraydik hayırlısıyla geçmeyen Bi bel sirt ağrım var arada Bi kasilma oluyo arada birde sanci giriyo hayır sanci nasıl onuda çok bilmiyorum ki tecrübesizlik çok kötü ya insan napcagini bilemiyo