baharmom35 Ben kesinlikle iş yapmadım ve sürekli ya uzandım yada yattım. Hatta her gün iğne vurulmam gerekiyor du sağlık ocağına gidip, 2.ci katta oturuyorum merdiven inip çıkmak riskli olacak diye iğneyi göbekten vurulana çevirttim. Öylelikle evde kendimiz vurduk ve kan verene kadar evden bile çıkmadım. Bence yürüyüş yamak için daha erken. Ben sadece yavaş yavaş evin içinde hareket ediyordum ama süpürgedir toz almadır hiç bir şey yapmadım. Yemeğimi yaptım onda bile ara ara otururdum. Zaten doktorum bile demişti hiç bir iş yapma ve bol bol dinlen. Bende riske atmadım. 1 ay geçtikten sonra yavaştan yürüdüm ben markete kadar o da