06Pembemavi80 Linagamze13 evet oluyor b3nde ishal oldum sancılarım vardı .hayırlı ve kolayca kucağıniza alırsınız inşaallah
Linagamze13 eda9616 ay bende ishalmiyim neyim bilmiyorum sancım var sürekli tuvalette gitme isteği geliyor gidiyorum ikinarak zorla oluyor karın çevremdeki sancı kivrandiriyor geceden beri anlamaya çalışıyorum 39+6
Linagamze13 eda9616 geceden bu saate sancı cekiyorum inşallah hayurlisi ile gelir artık. Sağlıkla kucagimiza alırız
Linagamze13 eda9616 mesela bebeğin sancisiyla ishal sancısı birimi.oluyor benimki öyle gibi kasıklarım ve karnım agriyor
eda9616 Linagamze13 benim kasıklarıma arada ağrı geliyor onun haricinde sancı diyeceğim şey ne bilmiyorum ishal sancısı ise karından oluyor ve geçiyor uzun uzun sürmez gerçek sancı ara ara gelir geçmez devamlidir