Ben zaten tiroit hastasıyım ilaç kullandığım halde 4.90 falandı. Gebe olmayan biri için normal ama hamilelikte yüksek. Ben hamileliğimi çoook erken öğrendim hemen doktor dozumu yükseltti tam 14 günde 1.90a düştü. İlaç kullanıp kontrol altında olursan korkma. Bu arada ilacı da doğru kullanman lazım yoksa boşa içersin