Aygn Kızlar 17 haftalığız doktora geldim bugün doktor gayet iyi dedi sorun yok dedi ama bugün biraz fazla yurudum yürüdükçe belimde ağrı oluyr fitik var ondan da olabilir mi
Aysebkr1258 Aygn evet büyük ihtimal fıtıktan bendede aynı dert var çok yürümeye gelmiyor hemen belim ağrımaya başlıyor fıtıktan dolayı
Busra37 Tabikide olur, benim fıtık olmadığı halde aşırı ağrılar çektim 3hafta boyunca yatamadım kalkamadım bıcak saplanır gibi ağrılarım oldu