Nurcann111 9.haftada kalp atışı duyduk ama geç döllenme olmuş benim 2 haft geriden geliyoruz aslında 7.haftada duymuş gibi bişe oldu keseyi de çok geç gördük 6.haftada görmen çok güzel bişe sabret biraz 🙏🏻 boş gebelik diye alcaklardı ben tedavi ret verip çıktım hastaneden şuan 33.haftadayız aslında 31 oluyo en başından beri 2 hafta gerideyiz normal dedi doktorum her şey yolunda şuan çok şükür