vezozcan
Sigortalı da çalıştırıyor lar sigortasiz da iki grup var sürekli çalışan olursan sigortalı ama destek eleman olarak alırlarsa sigorta yapmıyorlar günlük ücret veriyolar
Destek eleman da sevgililer günü anneler günü falan özel günler için destek aliyolar
Check-up var mı bilmiyorum ben çiçek sepeti lokasyonunda çalıştım evden
Hamile kalınca zorlanmaya başladım çıktım yoksa iş baya iyiydi