melanuur https://uploadnow.io/f/1b48D6b Reglim 5 gün gecikti test yaptım böyle çıktı kızlar bir baksanız
hepoyleolurzaten__ melanuur sanki idrarı çok damlatmissinz ikinci çizgi dağılmış gibi regiliniz gecikti mi
06Pembemavi80 melanuur pet bardak gibi idrarinizi temiz bı kaba yapin çubuğu içine batırıp azıcık bekleyin öyle dağılmaz da daha iyi sonuç verir
Srfclkkl melanuur elinizde bir test daha varsa tekrarlayon bence yada testle uğraşmak yerine kan verin en net sonucu kanda alırsınız.
Selothatun melanuur aslında ikinci çizgi var gibi gözüküyor ama çok dağılmış sanırım test bozuk çok fazla idrar damlatmış olabilirsiniz tekrarlama şansınız varsa daha iyi olur
melanuur hepoyleolurzaten__ 5 gün gecikti ve ben olacağım zaman çok fazla karın ağrısı bel ağrısı yaşardım ama şimdi hiç biri yok
melanuur Selothatun bu test damlatmalı değil de batırmalı mı yoksa direk idrara tutulmalı olan erken gebelik testi ben ilk defa yaptım ilk gebeliğim ney nasıl yapılır bilmiyorum ki 🥹
hepoyleolurzaten__ melanuur beş gün geçtiyse normal gebelik testinde çıkar benim bir gün geçmişti çıkmıştı
melanuur hepoyleolurzaten__ yaa tam 5 gün geçti ama benim karnım bacaklarım ağrıdı regl olacağım zaman şimdi hiç biri yok
06Pembemavi80 melanuur sabah ilk idrar daha iyi sonuç veriyor eğer bekleyebilirseniz sabah derim. Ama bekleyemem derseniz yapin