Syda01 melanuur ben de 5 gün gecince yapmıştım pozitifti yeniden yap istersen ya da saglik ocağında tahlil ver
ellifccetin Ben 1 gün gecikmeyle yapmıştım silik de olsa çıktı ikinci gün tekrar yaptım yine çok belirgin değildi ama o gün kan verdim pozitif çıktı. Eğer şüpheleniyorsan hemen git kan ver kafan rahat olsun.