Hatice77 Bu 2 haftadır kasıklarım da ve karnimda bı ağrı varr geceleri de belime aynı iğne gibi sokuluyo normal mi,bu arada 32 haftaligiyiz.
Boncukk123 Hatice77 bende aynı şikayetlerle bugün doktora gittim dün çok kötü oldum ama ben yorulmuştum dün canım bugün NST istedi 32+3 üz hamd olsun bşey çıkmadı ama sende doktoruna görün bu haftalarda yalancı sancı çok oluyor dedi doktor ama bilemeyiz yine de o yüzden bir NST bağlanıp bakılması lazım bence rahim kasılması mı diye
Hatice77 Boncukk123 aynn canim en yakın zamanda giderim çünkü pek de normal sayılmıyor daha erken bebişin gelmesi için