yamacinannesi bende 36 haftalık hamileyim 30dan beri kafası aşşağıda. Mesaneye olan baskısının dışında hiç bi şikayetm yok ne çatı ne bel ne kemik ağrısı. Sadece cok sık tuvalete çıkıyorm. Kafası aşşağıda oldğu için normal doğum dedi doktorm ama belirti yook. Burda okuyorm 32 haftada bile çatı ağrısı çeken var acaba bebişim normal değil de sezaryen mi gelcek. Yoksa ağrılarım için daha erken mi