Merhaba arkadaşlar lütfen bilenler yardımcı olabilir mi? Gebeliğim 16+6 Gece aniden uykudan uyanma, sıcak basması, soğuk ter ve ayaklarım buz gibi oluyor haliyle çok korkuyorum sanki nefes alamayacak gibi hissediyorum ama alıyorum ve en az 3,4 kere idrara çıkıyorum. Son bir haftada 4 kere yaşadım. Doktora gittim nabız tansiyon nefes herşey normal dedi tahlilerimde herşey normaldi. Ne yapabilirim bilmiyorum ☹️