Paronayanne Kızlar benim tokluk şekerim 80 açlık 65 çıkıyor. Gebelik şekerine sadece yüksek olunca mı karar veriyorlar. Benim acayip kan şekerim düşüyor özellikle sabahları uyandığımda . Bilgisi olan varmı
Newmommyy Paronayanne hipoglisemi deniyor bunun için de müdahale yapılıyor diye biliyorum doktorunuza söyleyin isterseniz. İkisi de düşük geldi bana.
Paronayanne Newmommyy öylemiii ilk defa duydum hiç aklıma gelmedi bende şekerim yokturdur diye seviniyordum . Evet çok düşük . Aç kalmamaya çalışıyorum ama sanırım bununla hiç alakası yok tokken bile ellerim titriyor. Normal zamanda tokluğuna 110 falan çıkardı ama baya düştü hamilelikte. Çok teşekkür ederim