sna44 Kızlaar sanırım yarın suni sancıyla doğumu başlatacaklar, yarın doğum yapacak var mı aranızda :)
bebegimhayalim sna44 ben bugün 40+0 oldum yarın doktor kontrole çağırdı ne olcak başıma gelceklerden haberim yok valla 😵💫😂
_Hulya7106 sna44 beeeen ama spinal sezeryan ilk gebelik aşırı korku ve heyecan doluyum 🥹 rabbim sağlıkla aldırsın kucağımıza inşallah
soinlove sna44 39+0 hala belirti yok karnımda sertleşme var sancı yok ben de mi gitsem acaba doktora beklemek insanı mahvediyor, allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bir an önce
sna44 soinlove ben 40+0 oldum, geçen hafta kontrole gittiğimde bekleyelim 1 hafta daha demişti ama isterseniz bi gidin bebeğin hareketleri kalp atışlarına baksınlar içiniz rahat etsin