Ben odasına beşik aldım letgodan ikea nın beyaz beşiklerinden. Anne yanı da elele markasının aldık kurduk. Şuan için çok memnun kaldık bakalım doğunca nasıl olacak. Herkes anne yanını önerdi mutlaka kime sorduysam hem arkadaşlar hem de platformlardan. Ama oda da yapmak istiyorduk o yüzden beşik de aldık.