Feyzabgg Kızlar 31+5 im yürürken alt tarafıma baskı oluyor yani sanki her an çocuk cıkıcak ordan öyle bir baskı.Sizce böyle baskı hissetmem normal mi 🧐😍😍
Ozdemirinannesi- Feyzabgg bacım aynısı bende de var o kadar değişik ki bir an da suyum patlayacak gibi hissettiriyor öyle bir baskı iki üç gündür başladı bende de 30+3 bende ama doktoruma sordum normal dedi
gamze6606 Feyzabgg 34+5 teyim, bende de durum aynı, her an çıkacakmış gibi rahme baskı yapıyor kasılmalar sancılar artıyor
Newmommyy Feyzabgg 35 ten bildiriyorum arada elektrik çarpması gibi oturduğum yerden zıplatacak sancılara evrildi 😂 kafasıyla break dans yapıyor sanırım.
Feyzabgg Ozdemirinannesi- ay bende ne bilim korkuyorum erken olur bişe olur diye bebek acaba döndü de mi baskı oluyor
Bebismgeliyorr Normal bende de çok erken haftalar başlamıştı şimdi 35.haftamdayim halen oluyor . Hatta benimki geceleri yatınca bastırırdı aşağıya kalkıp yururdum uyuyamazdım çok şükür şimdi geceler yapmiyor