gzm_42 Her hamilelik farklı oluyor tabi ki benim ilkinde çok aşırı vardı yani günde 10 defa aferdersin kustugumu biliyorum hamilelikte normal diyordum ama mesela şuan ikinciye hamileyim 17+5 haftalık olduk toplasan 10 defa midem bulanmamistir
Ben normal tesadüfen bir tansiyonumu olceyim dedim baktım yüksek 15 9 falandı biraz bekledim düşmedi hemen doktora gittim bebeğin suyu az dedi beni perinotolojiye yönlendirdi orda işte herşey ortaya çıktı protein kaçağı falan tansiyon hepsi 3 hafta kadar hastanede yattım ama bir işe yaramadı yani bebeğin zaten gelişimi durmuş dediler üç hafta geriden geliyordu ve organları gelismemisti sen kaç haftalık hamilesin