paradise35 çok uzun bir süre çektim ben de o ağrıyı oturmak istemiyordum, ağlayasım geliyordu. Kalsiyum umu suda çözünen içemediğim için değiştirdik. Osteoformula yaptık (devlet ödemiyor, kalsiyum içerikli multivitamin). Resmen ilk içtiğim gün çat diye kesildi. Bir daha da olmadı. magnezyum takviyesinin etkisi oldu sanırım. Osteoformulayı sorun isterseniz doktorunuza ben çok çok memnun kaldım.