Kahverengi benimde 32.-33. Haftalarda başlamıştı. 35. Haftama geldim, hala adet sancısı çekiyorum.
Yurt dışındayım. Ha deyince doktora gidilmiyor burada.
Nst, ilaç, serum vs olayları hele hiç yok.
İlk bebeğim 35+6 da gelmişti.
Bu da ha doğdum ha doğucam diyor. Adet sancılarını erken doğuacakmışa bağlıyorum 😔