Babycome123321 Kızlar idrar da pozitif çıktı sabah sağlık ocağına gittim kan verdim sonuç yarın çıkacak dedi peki ordada pozitif çıkınca ne yapmam gerek sağlık ocağı mı yönlendirecek. Ben mi direk kadın doğuma gidicem bilmiyorum
Birgulyigit Babycome123321 ben direk evde test yaptım daha sonrasında kadın doğuma gitmiştim ultrasonda gördüm 6haftalikti herhalde
amayinedeiyiilerledim Babycome123321 kadın doğuma kendin gitmen gerekiyor. Ayrıca 12. Haftaya kadar sağlık ocağında gebelik kaydını oluşturman gerekiyor. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏼🥰
Fatma44 Babycome123321 hayırlı olsun.saglik ocağı gebelik kaydını alıyor takibi için.sonrasinda sen istediğin bı kadın dogumcuya gidiyorsun.
Smy17 Babycome123321 kan da çıkan değere göre kadın doğuma gidin bence. Genelde 3000 üstüyle ultrasonda görülüyor erken giderseniz kese görünmüyor bu sefer kendi kendinize telaş ediyorsunuz falan o sebeple en azından değere göre 1 hafta sonra falan gidebilirsiniz. Değer 2 günde 2 ye katlanıyor bilginiz olsun 😊 hayırlı olsun bu arada sağlıkla kucağınıza alın inşallah
marsuk34 Babycome123321 eğer erken öğrendiyseniz en az 6.haftaya kadar doktora gitmeyin hatta mümkünse 6+3 de falan gidin kalp atışını duyun direk. Diğer türlü insan stres oluyor. Bazı aileler 7.haftada bile duyuyor kalp atışını. Eğer 6.haftanıza daha varsa içinizi rahatlatmak için 3 günde bir sağlık ocağına kan verip değerlerinizin yükselip yükselmediğini takip edebilirsiniz. Yükseliyorsa zaten büyük ihtimal sorunsuz ilerliyordur sonrasında da doktora gider direk ultrasonda kalp atışını dinlersiniz :)
marsuk34 Babycome123321 son regl olduğunuz günden itibaren sayılıyor son tarihinizden 6 hafta sonrasında gidebilirsiniz
biranne__ Babycome123321 randevu alıp kadın doğuma gideceksn o yönlendirmez beta vermene bile gerek yoktu hatta direk randevu alabilirsin 7 ve 8. Haftada gitmeni tavsiye ederim ama
Aden_simay Babycome123321 ilk hamileliğimde bu soruyu sağlik ocağında ebeye sordum kafana göre takıl dedi tabi ben şok 🥺
Aden_simay Babycome123321 aynen ne yapıcam dememle sanki 10 çocuk doğurmuşum gibi öyle demesi çok garibime gitti tabi