Arzu26 iki üç aya değil 10 günde çıkıyor muhtemelen siz evlenirken bu test yoktu ben evlenirken de yapmiyodu aile hekimleri. Bu bebeğime hamileyken yaptı aile hekimi yönetmelikte evlenirken yapılmadiysa yeni gebelere istenmesi yazıyor demişlerdi bana gerçi ben hamile kalmadan önceden beri ariyodu ebemiz gelin yapalım diye