Ketenprensess Kızlar 34+3 gunluğüm.dogum için Mardin’e gitmek istiyorum, pazartesi günü .bursada oturuyorum.ucak kabul edermi beni acaba??uçakta belli olurmu hamileligim yada kaç aylık oldugum….
bahocum Ketenprensess uçmak istediğiniz firmayla görüşün kurallar değişebiliyor ama 28’den sonra doktor raporu istiyorlar. Ayrıca belli olmasa ne olacak kurallar sizi korumak için.
3438FG Ketenprensess Hayır tabiki bakmıyorlar bile. En son 36 haftalıktı uçuş yaptım. Kimse sormadı bakmadı
Elifn__ Snds allah korusun uçakta herhangi bi problem olursa söylemeden uçuş yapmayın bence sonuçta son haftalarınız ki zaten 28.haftadan sonra doktor raporu olmadan uçuş yapamıyorsunuz diye biliyorum
An53 Bence hamile olduğunuz anlaşılırsa daha çok sorun yaşarsınız bazı uçaklar 36 ya kadar kabul ediyor araştırın doktordan kağıt alın bulursanız olmadı başka doktora gidin vermesi gerekirdi
Seysey61 Ketenprensess ama benim uçabilir raporum vardı her ihtimale karşı normalde 36ya kadar rapor yazılıyor senin doktor yazmadıysa başka doktor ile görüş derim. Sormazlarsa uçakta göstermezsin. Ben bir de bol giyinmiştim kimse fark etmedi
sutlukahve Ketenprensess bence hiç riske atma uçuş yapacağın firma ile görüş dikkatli ya da ters bi personele denk gelirsen uçuşa alınmama ihtimalin de yüksek o kadar para vereceksin yanmasın
Eceliza3434 Ketenprensess eger bi riskin yoksa doktor vermeli raporunu binebilir diye neden vermedi? Baska doltora git
Ketenprensess Eceliza3434 yarına randevu kestim başka doktora. rapor almak için ailemden uzağım kimsem yok burda doğum zor olur diye memlekete gidiyim dedim🙂
Cns62033 Ketenprensess evet almazlar doktor raporu gerek birde xray cihazlarına dikkat et dalgınlıgına gelmesin aman