3olduk Bugün tam 37.haftadayım. Her gün düzenli içerim demir ve vitamini. Dün biraz da moralim bozuktu öğlen içecektim alarm kurdum ama unutmuşum😞😢bir sıkıntı olur mu
esmaerdemir 3olduk bir şey olmaz canım bende unutuyorum hatta bazen üşeniyorum bile içmeye mi şey olmadı çok şükür
Hulo2105 3olduk yok be canım olmaz bişey. Ben hatta demiri özellikle 3-4 gün içerim bi kaç gün ara veririm bağırsaklarım sıkışıyor çünkü🥀