Devlette bir normal doğum yaptım benim durumum farklıydı yani 7 aylıktı ölü doğum yaptım ama nasıl desem çok savsak tavırları var personelin. İlgi alaka ve işine önem veren pek görmedim. Ne yaptıklarını bile bilmiyorlar bence takip yok. 4 gün suni sancı verdiler bana baya tecrübe ettim hastanede yattım. Şöyle ki anne karnında ölü bebek için gelip nst bağlamaya çalışan ebe bile gördüm. Hiç hastanın dosyasını okumak bilmek yok. Doktorlar da muayene esnasında sanki gavurun çocuğu doğacak gibi davranıyorlar. Ultrason cihazını koyuyor kalbi atıyor mu atıyor tamam kalk der gibi umursamaz tavırları var. Bir tuhaf rahatlık var yani ne bileyim bana hep devlet hastaneleri böyle geliyor. Konu sağlık çok önemli ama bunlar sanki sallamıyor pek gibi davranıyorlar. Ama eskiden olan hastayı azarlama vs. Durumları görmedim.