Mervekyoglu_H Kızlar 23+4 den herkese selam son 4 gündür vajinada oturup kalkarken, yattigimda sağa sola dönerken ayaga kalkarken vs ağrı kasılma oluyor yaşayan nedenini bilen varmı
Deletedmom_88 Mervekyoglu_H ben de yaşadım bu durumu çok, artık rahmin - bebişin iyice büyümesi kas ağrıları yapabiliyor
Merve_ceyhan0803 Mervekyoglu_H 34 haftalık oldum hala devam ediyor hatta şiddetleniyor normal yani rahim büyüyor bebek büyüyor ister istemez baskı oluyor
Haticeburak06 Mervekyoglu_H benimde o zaman başlamıştı canım 31 haftalığım şimdi dahada arttı maalesef ama çok normal Oradaki kaslar geriliyor giderek🥲 Uyurken bacak arama yastık alıyorum iyi geliyor biraz Doktor magnezyum yazdı onunda faydasını görmedim elbet olacak bişey sanrm
Mervekyoglu_H Eko93 doktorunuza sordunuzmu peki nedeni neymiş benim randevum yarın ama doktor değiştirmek zorunda kaldım düzgün bilgilendirirmi bilmiyorum endiselenmem gereken bı durummu acaba
Eko93 Mervekyoglu_H yani benm ztn riskli durumum var ouzden 4 günde bir doktoruma gidiyorum, bunlarla ilgili bir şey olsa mutlaka derdi
Merve_ceyhan0803 Mervekyoglu_H evet özellikle geceleri yataktan kalkarken ve tuvaletim geldiği zamanlarda çok ağrı hissediyorum
Mervekyoglu_H Haticeburak06 herkes normal diyor için daha çok rahatladı iyi gelen başka bişey önerisinde bulundumu doktorun, az kalmis size hayirlica kucağına alirsin inşallah 😊
Haticeburak06 Mervekyoglu_H amin canım inşallah hepimiz Bol su iç dedi magnezyum verdi yürüyüş yap dedi başka bişey demedi Hepsinide yapıyorum zaten
nanay Benim de oluyordu bugun doktora gittim cocuk bas asagi rahime baski yapiyor rahim agzim sinirdaymis cok ayakta kalma yorma kendini dedi